Biuletyn Informacji Publicznej Biuletyn Informacji Publicznej
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Elektroniczne biuro obsługi mieszkańca

Opłata adiacencka

Kategoria: Opłata adiacencka
Nazwa pozycji: Opłata adiacencka z uwagi na podział nieruchomości
Opłata skarbowa: Na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 lit. h ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej. (t.j. Dz. U. z 2020.0.1546 ), wydanie niniejszej decyzji nie podlega opłacie skarbowej.
Podstawa prawna: 1. Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami. (tj. Dz. U. z 2020 r.0.1990 ) 2. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego. (t.j. Dz. U. z 2021.0.735) 3. Uchwała Nr XII/82/2015 Rady Miejskiej w Pilźnie z dnia 26 listopada 2015 w sprawie ustalenia wysokości opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości wynikającej z dokonania podziału nieruchomości (Dz. U. Woj. Podkarpackiego z 15 grudnia 2015 r. poz 4299)
Miejsce załatwiania sprawy: Urząd Miejski w Pilźnie pok. nr 16, tel. 14 680 77 35 lub 14 680 77 22
Termin załatwienia: Orientacyjny termin załatwienia sprawy wynosi trzy miesiące.
Dodatkowe informacje: Szczegółowych informacji udziela P. Anna Filipek , P. Justyna Piecuch
E-mail: afilipek@gminapilzno.pl

Przetwarzanie danych osobowych:
Administratorem Pani/Pana danych jest Burmistrz Miasta Pilzna, Rynek 6, 39-220 Pilzno, tel. 14 680 77 20, e-mail: sekretariat@pilzno.um.gov.pl. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych Urzędzie Miejskim w Pilźnie, Rynek 6, 39-220 Pilzno, e-mail: inspektorodo@gminapilzno.pl. Dane osobowe przetwarzane będą w celu rozstrzygnięcia sprawy na podstawie ustawy o gospodarce nieruchomościami i kodeksu postępowania administracyjnego. Odbiorcą Pani/Pana danych mogą być miejskie jednostki organizacyjne jeżeli np. rozstrzygnięcie Pani/Pana sprawy wymaga konsultacji z inną jednostką oraz firmy informatyczne świadczące usługi na rzecz Urzędu Miejskiego w Pilźnie. Dane będą przechowywane przez okres zgodny z kategoria archiwalną określoną w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r: w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r., nr 14, poz. 67). Wnioskodawca posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednak bez ich podanie nie będzie możliwości udzielania odpowiedzi na złożony przez Panią/Pana wniosek/rozpatrzenia sprawy. Wnioskodawca ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących osoby narusza przepisy rozporządzenia 2016/679 (RODO).